Niektóre rodzaje reklamy zewnętrznej
Citylight to nowoczesna i bardzo atrakcyjna forma reklamy zewnętrznej. Są to stosunkowo niewielkie tablice, często podświetlane, w które można zainstalować plakat reklamowy. Citylighty zagościły na dobre w polskich miastach. Może je spotkać na przystankach komunikacji miejskiej, dworcach kolejowych i autobusowych, prawdopodobnie na lotniskach. Przez to, że często są podświetlone, mogą stanowić bardzo ładny element przestrzeni miejskiej.
Billboardy to chyba najpopularniejsza forma reklamy zewnętrznej. Występują formaty standardowe, ale również można spotkać billboardy o wymiarach nietypowych, dostosowanych do konkretnej powierzchni. Chyba najczęściej występują billboardy podświetlone. Bardzo często billboardy są częścią kampanii reklamowych.
Telebimy – duże ekrany w technologii led lub diodowej, które to pozwalają na wyświetlanie obrazów ruchomych. Dzięki użyciu led lub diod obraz jest również widoczny w jasny, słoneczny dzień. Telebimy są właściwie billboardami z ruchomymi obrazami. Jest to narzędzie, którego efektywność marketingowa jest potencjalnie bardzo duża, jednak tak jak w przypadku każdego narzędzia reklamowego, wszystko zależy od tego jak się go wykorzysta.
Murale reklamowe – forma dość nowa na polskim rynku reklamowym, chociaż porównać je można do reklam malowanych na ścianach w czasach prl-u.